  • Data: 2022-01-22 11:24:16
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No skoro odsetek zaszczepionych wśród zakażonych przekroczył właśnie
    > odsetek zaszczepionych w społeczeństwie, to zanczy że szczepionka nie
    > działa w zakresie zapobiegania zakażeniom i tym samym rozprzestrzenianiu
    > się epidemii. Badania są w sumie bez znaczenia, bo nawet jak
    > teoretycznie w labie działa, a "praktika jebiut teoriu" to i tak liczy
    > się praktyka.

    Może ci niezaszczepieni bardziej uważają :)

    > I tu są dwie możliwości - albo szczepienie na to nie wpływa, albo testy
    > wykrywają chuj wie co a nie realne zakażenie. Na korzyść drugiej
    > hipotezy działa fakt, że ponoć większość "przypadków" (czego?) jest
    > bezobjawowa. "bezobjawowa choroba";) Więc inna sprawa co tak naprawdę
    > oznacza wynik testu. Obecnie nawet środowisko lekarskie skłania się ku
    > wersji że w zasadzie to... nic i trzeba zbadać pacjenta czy ma covid czy
    > nie.

    U nas przez ostatni miesiąc stwierdzili 21tys zakażeń z tego 99.6%
    bezobjawowe.

    > Swoją drogą jakby potraktować koronawirusa w wersji powodującej
    > przeziębienie tak jak sars-cov2 to... być może wyniki byłyby podobne:
    >
    > - pandemia globalna,
    > - miliardy przypadków,
    > - mnóstwo bezobjawowych (bo wirusa ma, ale przeziębiony nie jest),
    >
    > Jakby pójść dalej i zamykać służbę zdrowia, urzędy edukację, robić z
    > tego powodu lokdałny, i liczyć zgony "z chorobami współistniejącymi" to
    > niewykluczony że mielibyśmy niewiele mniejszy burdel i czarnych worków
    > niż teraz :P

    Lokdałn nie jest fajny, choć istotnie ogranicza zarażenia. Z tym, że ile
    ludzi umrze z powodu lokdałnu to też przecież nie są pomijalne liczby.

    > Dziwięć miesięcy temu jest już bez znaczenia. U nas na razie około 25%
    > worków to zaszczepieni. U nas minister też liczy "średnią" od początku
    > szczepień. Ale chyba przestanie bo w zeszłym misiącu mu wychodziło 5% a
    > w tym już 12%.

    No to z ostatnich 28 dni, 21tys zakażonych, zmarło 0.05%, 0.03%
    OIOM, 0.3% respirator. 90% wyszczepienia. Ale może tu cieplej i to robi.

    --
    Marcin