  • Data: 2022-01-22 08:49:10
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2022 o 12:03, Olin pisze:

    > Są jakieś badania na temat noszenia/nienoszenia masek w zależności od
    > szczepienia

    A może być dowód anegdotyczny? Ja i wszyscy moi znajomi. Przed
    szczepieniami jeszcze trochę nosiliśmy jak na przykład jechaliśmy razem
    samochodem. Teraz już nikt nie nosi poza komunikacją miejską i marketami
    (to drugie w sumie dziwne, bo w małych "żabkach" nikt nie nosi, a w
    hipermarketach gdzie jest większa przestrzeń już większość).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.