eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.sierp.net!not-fo
    r-mail
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Date: Thu, 5 Oct 2006 13:36:49 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 29
    Message-ID: <f...@4...net>
    References: <eg2odh$di3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: nic@z_tego.com
    NNTP-Posting-Host: ewf148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1160048251 3078 83.20.229.148 (5 Oct 2006 11:37:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Oct 2006 11:37:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-2, 2006-10-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:417821
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 12:56:16 +0200, Robi napisał(a):

    > Czy mam prawo go nie przyjac i nadal zadac nowego lub zwrotu
    > pieniedzy?
    > Po naprawie trudno bedzie udowodnic czy towar rozni sie od fabrycznie nowego
    > czy nie. Jest to urzadzenie precyzyjne i diabel tkwi w szczegolach a serwis
    > w ktorym znalazl sie moj nabytek slynie z partactwa i niedokladnosci.

    Prawo, na który się powołujesz daje tę przewagę, że konsument może odstąpić
    od umowy sprzedaży-zakupu dokonaną przez Internet bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny z zachowaniem warunków niezbędnych do bezproblemowego
    przeprowadzenia anulowania zakupu (dowód zakupu, brak uszkodzeń
    mechanicznych, opakowanie, instrukcje, etc) i dostarczyć je dokładnie nie
    później niż w 10 dniu od dokonanie zakupu do sklepu.

    Osobiście raz skorzystałem z takiej opcji i do przesyłki dołączyłem
    oświadczenie, iż odstępuję od umowy bez podania przyczyny (zakup monitora
    LCD ze źle wykończoną obudową) i poprosiłem o zwrot wpłaconej gotówki.
    W tej kwestii nie było żadnych zastrzeżeń.

    Nie uczyniłeś podobnie więc Sprzedawca realizuje raklamację i towar jaki
    zakupiłeś będzie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad.
    Dalej zastosowanie będą miały przepisów KC w dziele poświęconym gwarancjom.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1