eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 11:50:32
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 05.10.2006 ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał/a:
    > Prawo, na który się powołujesz daje tę przewagę, że konsument może odstąpić
    > od umowy sprzedaży-zakupu dokonaną przez Internet bez podania jakiejkolwiek
    > przyczyny z zachowaniem warunków niezbędnych do bezproblemowego
    > przeprowadzenia anulowania zakupu (dowód zakupu, brak uszkodzeń
    > mechanicznych, opakowanie, instrukcje, etc) i dostarczyć je dokładnie nie

    Jakie opakowanie?

    > Nie uczyniłeś podobnie więc Sprzedawca realizuje raklamację i towar jaki
    > zakupiłeś będzie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad.
    > Dalej zastosowanie będą miały przepisów KC w dziele poświęconym gwarancjom.

    Skąd wiesz, że to przedsiębiorca?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1