eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 12:02:28
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 05.10.2006 Robi <...@...pl> napisał/a:
    > Wlasnie o to pytalem (moze nieco rozwlakajac) czy ze sciezki reklamacja moge
    > przeskoczyc na sciezke odstapienie od umowy i ile mam na to czasu w opisanym
    > przypadku?

    MZ nie możesz.

    > Choc nie jestem pewien czy to byla reklamacja. Idac do normalnego sklepu
    > prosze sprzedawce o pokazanie egzemplarza interesujacego mnie przedmiotu,
    > zauwazam ze towar ma wade i prosze o podanie nastepnego. Tu bylo
    > analogicznie, towar byl uszkodzony w momecie opuszczania fabryki . Gdybym
    > chcial reklamowac moglbym towar odeslac bezposrednio do serwisu omijajac
    > sprzedawce.

    Jeśli to nie była reklamacja to co to było? Na pewno nie odstąpienie od
    umowy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1