eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym.Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 12:12:10
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: "Robi" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Na podstawie czego sformułowałeś takie żądanie (gwarancja, niezgodność z
    > umową, inne)?
    >
    Konkretnie chodzi o obiektyw fotograficzny ktory otrzymalem z uszkodzona od
    wewnatrz soczewka. Uszkodzenie musialo powstac w fabryce nie ma innej
    mozliwosci. Wydaje mi sie ze jest to niezgodnosc z umowa. Zadzwonilem do
    sprzedawcy informujac go co i jak po czym ten zasugerowal wysylke do
    serwisu. Nie zgodzilem sie i zazadalem wymiany na inny egzemplaz bez wad.
    Sprzedawca zgodzil sie. Poprosil o odeslanie bez faktury i obiecal przyslac
    nowy. A dalej to juz wiecie.

    Pzdr
    Robi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1