eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 11:44:28
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: "Robi" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Po za tym IMHO powinieneś sam o tym poczytać dlatego, że zwrot
    > towaru wynikający z niezgodności towaru z umową a rezygnacja z zakupu to
    > dwie różne sprawy a z Twojego postu wynikało, ze Ty towar reklamowałeś a
    > nie odesłałeś z wymaganym pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od
    > umowy...


    Wlasnie o to pytalem (moze nieco rozwlakajac) czy ze sciezki reklamacja moge
    przeskoczyc na sciezke odstapienie od umowy i ile mam na to czasu w opisanym
    przypadku?
    Choc nie jestem pewien czy to byla reklamacja. Idac do normalnego sklepu
    prosze sprzedawce o pokazanie egzemplarza interesujacego mnie przedmiotu,
    zauwazam ze towar ma wade i prosze o podanie nastepnego. Tu bylo
    analogicznie, towar byl uszkodzony w momecie opuszczania fabryki . Gdybym
    chcial reklamowac moglbym towar odeslac bezposrednio do serwisu omijajac
    sprzedawce.

    Pzdr
    Robi





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1