eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym.Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 12:43:55
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 05.10.2006 Robi <...@...pl> napisał/a:
    >> Na podstawie czego sformułowałeś takie żądanie (gwarancja, niezgodność z
    >> umową, inne)?
    > Konkretnie chodzi o obiektyw fotograficzny ktory otrzymalem z uszkodzona od
    > wewnatrz soczewka. Uszkodzenie musialo powstac w fabryce nie ma innej
    > mozliwosci. Wydaje mi sie ze jest to niezgodnosc z umowa. Zadzwonilem do
    > sprzedawcy informujac go co i jak po czym ten zasugerowal wysylke do
    > serwisu. Nie zgodzilem sie i zazadalem wymiany na inny egzemplaz bez wad.
    > Sprzedawca zgodzil sie. Poprosil o odeslanie bez faktury i obiecal przyslac
    > nowy. A dalej to juz wiecie.

    I tak się sprawa MZ rozbije o to, że złożyłeś reklamację. Pociesz się, że
    nie poniesiesz kosztów wysyłek (i pamiętaj o tym, że nie powinieneś).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1