eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym.Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-05 11:36:49
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 12:56:16 +0200, Robi napisał(a):

    > Czy mam prawo go nie przyjac i nadal zadac nowego lub zwrotu
    > pieniedzy?
    > Po naprawie trudno bedzie udowodnic czy towar rozni sie od fabrycznie nowego
    > czy nie. Jest to urzadzenie precyzyjne i diabel tkwi w szczegolach a serwis
    > w ktorym znalazl sie moj nabytek slynie z partactwa i niedokladnosci.

    Prawo, na który się powołujesz daje tę przewagę, że konsument może odstąpić
    od umowy sprzedaży-zakupu dokonaną przez Internet bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny z zachowaniem warunków niezbędnych do bezproblemowego
    przeprowadzenia anulowania zakupu (dowód zakupu, brak uszkodzeń
    mechanicznych, opakowanie, instrukcje, etc) i dostarczyć je dokładnie nie
    później niż w 10 dniu od dokonanie zakupu do sklepu.

    Osobiście raz skorzystałem z takiej opcji i do przesyłki dołączyłem
    oświadczenie, iż odstępuję od umowy bez podania przyczyny (zakup monitora
    LCD ze źle wykończoną obudową) i poprosiłem o zwrot wpłaconej gotówki.
    W tej kwestii nie było żadnych zastrzeżeń.

    Nie uczyniłeś podobnie więc Sprzedawca realizuje raklamację i towar jaki
    zakupiłeś będzie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad.
    Dalej zastosowanie będą miały przepisów KC w dziele poświęconym gwarancjom.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1