  • Data: 2024-01-18 16:53:39
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jan 2024 13:38:40 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > ale tak jest.

    Glupie/dziwne.
    Rozbije się samochód gdzies na drodze w polu, i jaki do adres?

    Że ktos chciał ułatwic i wyszukuje adres, to mnie nie dziwi, ale ze
    ukrywa współrzedne GPS, to już tak.

    > W automatycznym komunikacie nie masz maki samochodów czasem. Czasem da
    > się domyślić, jaki pojazd to wysłał. Ale w zgłoszeniu możesz mieć

    A VIN nie ma?

    Ale mniejsza o marki - zgłoszenia dwa, miejsca dwa a wypadek jeden :-)
    Choc jak system szybki, to móglby wysłać pozycje z miejsca zderzenia,
    a nie postoju :-)

    > drugiego markę. Ostatnio u nas tak właśnie było. Zgłoszenie telefoniczne
    > bodaj RENAULT z drugim pojazdem, a alert z BMW. Jeszcze czasem są takie
    > myki, że powiadamia RENAULT, a na miejscu DACIA stoi. Pół biedy, jak

    A marek Stellantis to nie zliczysz :-)

    > rozwalona, to wiadomo. A jak cała, a tylko system wysłał alert?

    Jakiegos numerka identyfikacyjnego nie ma?

    J.