  • Data: 2024-01-18 19:51:16
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w lesie?

    NIe wiadomo dopóki nie sprawdzisz w konkretnym przypadku.

    > Ludzie przeważnie nie giną w mieście. No wyjątkiem było to
    > dziecko w Andrychowie, ale wpadło do jakiejś wolnostojącej reklamy.

    I co - sygnał w tej reklamie zaginął czy był inny powód że pisaleś że i
    tak to nic nie da?

    > nie typowa sytuacja.

    Za to zachowanie kulsonów jak najbardziej typowe.

    > Wiesz ile to jest kilometr w lesie w górach? A jak
    > Ci pisałem, to w górach może być kilka, czy nawet kilkanaście kilometrów
    > - o tym już nie piszesz.

    A w arktyce wcale - co to ma do rzeczy. W górach jej szykali?

    > Za to w mieście 200 metrów, to jest czasem całe
    > osiedle mieszkaniowe. Weź sobie dowolne miejsce w Twojej okolicy, gdzie
    > znasz teren i warunki, wrysuj na Google okrąg o promieniu 200 metrów i
    > popatrz. Oceń, ile by Ci i Twoim kolegom zajęło przeszukanie tego
    > terenu, ale tak, byś miał 100% pewności,

    Masz rację - skoro nie ma 100% pewności to nie warto zaczynć - typowy
    kulson jest typowy.

    > Już pomijam to, w jaki sposób te deklaracje operatorów mają się do
    > danych rzeczywistych, bo to jest osobna kwestia. W tym konkretnym
    > wypadku sprawdzono 11 wskazanych lokalizacji i na żadnej z nich nie było
    > poszukiwanej osoby.

    Nie wiemy skąd pochodziły te lokalizacje.

    Natomiast tu ciekawostka:

    "Formalne zawiadomienie dotyczące zaginięcia 60-latki zgłoszone zostało
    w Komisariacie Policji VII w Krakowie w dniu 13 stycznia br. we
    wczesnych godzinach rannych. Wówczas po uzyskaniu zgody na publikację
    wizerunku i danych kobiety opublikowano i rozesłano do mediów komunikat
    o zaginięciu 60-latki."

    > Kiedyś pisałeś, że coś tam się falami radiowymi
    > zajmowałeś.

    NIe sądzę...

    > To powinieneś wiedzieć, jak one się propagują w terenie
    > zabudowanym. Czy sądzisz, że oni na pałę sobie te lokalizacje wyznaczali
    > i biegali po nich?

    Się dowiemy. Może

    > Zapraszam Cię. Przyjedź na takie poszukiwania.

    Dzięki za propozycję. Trochę niefortunna, bo jak szukałem moto to jak
    zauważyłeś popełniłem całe mnóstwo błędów:P Teraz mam też zaginionych
    szukać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!