    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Thu, 18 Jan 2024 15:55:46 +0100

    On Thu, 18 Jan 2024 14:45:39 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Albo niech wyśle lokalizację SMS z Map Google'a. To 3 czy 4 kliknięcia.

    Trzeba miec smartfona. Być może miała - można by rzec, ze zazwyczaj
    osoba ma, choc tu mowa o 60 latach.

    Do męza sie wysyła w miarę łatwo, policjantowi trudniej.
    Ale mąż był pod ręką.
    Musi być jednak na tyle oblatana w telefonie, żeby potrafić to zrobić
    pod instruktarzem.
    Mozesz potrenowac z kims starszym w rodzinie czy się uda.

    Nie są to strasznie skomplikowane rzeczy, ale mogą sie rozbic o taki
    drobiazg jak "ja nie mam okularów". Choc jak na codzien handlowała na
    bazarku, to powinna mieć.

    W dodatku to nie ajfon, wiec problem sie może zrobic na samym
    początku, "wystartuj aplikacje Mapy". A jak?

    No i cos mi się widzi, ze ona już była w kiepskim stanie umysłowym,
    bo inaczej to by sie chyba jakoś z nią dogadali ...

    J.