    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Fri, 18 Aug 2023 20:03:47 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1> <ubmutk$dcs$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ynxn0y0nu981$.173uvfuuzke5p.dlg@40tude.net>
    <ubn41j$dct$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <ubo78b$u1n$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Fri, 18 Aug 2023 18:49:19 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pewny jesteś, że on jest niewinny? Koledzy! To, że kogoś uniewinniono
    > nie znaczy, że czynu nie popełnił, tylko, że sąd uznał, ze brak dowodów
    > na to, że je popełnił. To nie jest do końca to samo.

    Jego najpierw skazano.

    I co - mam podejrzewać, ze matka w Lotto wygrała, i ją teraz stac na
    "dobrą obrone".

    Zdaje sie, że po prostu wypłynęli prawdziwi sprawcy,
    i nie skazac ich - głupio, a skazac ich, i zostawic Komendę w
    wiezieniu - jeszcze bardziej głupio.

    Przy okazji widac, ze znalazł sie choc jeden uczciwy prokurator ... a
    moze tylko wsciekly na Ziobro i PiS ...

    > Przykładowo jest informacja, ze zamordował murzyn. We wsi jest jeden i
    > Policja go oskarżyła. Sąd jednak zauważył, że murzynów na świecie jest
    > wielu, więc nie ma dowodu na to, że oskarżony zamordował. Czy na tej
    > podstawie możemy teraz twierdzić, że ten konkretny murzyn nie jest mordercą?

    Daje sądowi kredyt zaufania, i zakładam, ze skoro po latach odsiadki
    uniewinnili, to mieli jakies dowody.

    A tak naprawde, to wy, "wymiar sprawiedliwosci", powinniscie sie
    wstydzic, i pilnie studiować co tam zawiodło, żeby na przyszłość nie
    popełniac takich błędów.

    Nie opublikowano wyjasnien w branżowym czasopismie?
    A dlaczego nie opublikowano, i kto za tym stoi ?

    J.