  • Data: 2023-08-18 23:23:58
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2023 o 23:04, J.F pisze:

    > Bo czapka nie nalezała do ofiary, wiec zapewne nalezała do przestepcy,
    > i było w niej troche wlosów przestępcy?

    Nie chciałbym się wgłębiać w szczegóły ale po gwałcie to dna przestępcy
    powinno być dostępne z innych... miejsc niż czapka, która mogła być tam
    z chuj wie jakiego powodu, łącznie z tym że podrzucona przez przestępcę
    w celu zmylenia śledzczych.

    > A to nie zauwazyłem.
    > Ostatnio pisałeś, ze nie było ich na ławeczce..

    Bo siedzą w cieniu pod daszkiem;) Myślałem że się domyślisz co to za
    daszek;)

    > Po akcji z motorem żule mogly zmienic daszek.
    > Szczególnie jak ich swiadek ostrzegł.

    Jeden siedział we wtorek. W środę już nie siedział. W ogóle na murku
    cisza i spokój;)

    > Jesli żuli zna ... moze mu na szkoleniu kazali zwracac na takich
    > uwagę, bo to cenny materiał, a moze były interwencje.
    > Jak jednak interwencji nie było, bo unikali kłopotów,
    > to nie zna ich personaliów.

    Dali radę, choć już po zawodach. Jak się dochodzeniówka wzięła do roboty
    to ich od razu zawinęli. Chcieć to móc.

    > Ale w mieszkaniu, czy wrócił na miejsce?

    Jak żule poznawały komendę to motocykl już był u mnie.

    > Żule moga nie wiedziec, gdzie bus zabrał motor, bo pomogli załadować i
    > tyle.

    Ale pewnie znali telefon do busiarza. Tak czy inaczej brali udział w
    kradzieży i jak już sukces był to bez problemu ich zwinęli, więc się da.

    > Widać jednak podjechał, skoro żule komende zwiedziły.

    Ale to już po odnalezieniu moto. A przydałoby się wcześniej, jak nimi
    chcesz ustalić miejsce gdzie moto pojechał.

    > Nie wazne jak, wazne, ze ustalil :-)

    Trochę ważne, bo jak z fejsbuka to gdyby nie zostało wrzucone to by może
    i nie ustalili.

    > Jakby jednak przestali zasiadac, to przestaje tez byc to takie proste.

    E tam - jest świadek co ich zna, jest nagranie - bez przesady, Zapewne
    wystarczyło dzielnicowego zapytać. Od tego jest żeby znać swoich
    podopiecznych.

    > Tu trzeba działac prewencyjnie i spisywac ich za wczasu :-)

    Od tego dzielnicowy jest żeby wiedzieć. Jeszcze raz - nie uważam
    policjantów za tytanów intelektu, ale nie róbmy z nich niepełnosprawnych
    w stopniu umiarkowanym.

    PS - jak już się akcja rozkręciła to wszyscy byli ogranięci i raczej
    kompetentni. Odnoszę wrażenie że oni po prostu specjalnie spławiają
    klientów, a jak już się przebijesz to okazują się wcale nie tacy głupi i
    traktują cię zupełnie inaczej niż jak przychodzisz z problemem - wtedy
    jesteś wrogiem którego należy spławić - w sumie słusznie skoro i tak nie
    zamierzają z tym nic robić tylko liczyć na farta - przynosisz im
    statystycznie bezsensowną robotę. Nawet jak na złotym talerzu to z
    przyzywczajenia oleją. Procedura jest procedura i klienta należy
    spławić, bo jeszcze pomyśli że to my jesteśmy dla niego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!