  • Data: 2023-08-18 23:04:18
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Aug 2023 18:00:37 +0200, Shrek wrote:

    > A jednak:
    >
    > https://www.testdna.pl/badania-dna-z-wlosow-w-sprawi
    e-tomasza-komendy/

    > Jednym z dowodów w sprawie była znaleziona przy ciele ofiary czapka z
    > włosami. Na podstawie badań DNA wskazano, że jej właścicielem jest
    > Tomasz Komenda. Jednocześnie stwierdzono, że zestaw cech genetycznych
    > właściciela czapki występuje średnio u _1_na_71_ osób [1]. Badania DNA
    > uwzględnione w wyroku były przeprowadzane metodą PolyMarker. Pominięto
    > natomiast badania biegłych z innego ośrodka, przeprowadzone metodą
    > mtDNA, które wykazały, że włosy nie należą do Tomasza Komendy [2].

    > Trafiłeś - ale to raczej prokurator.

    No prosze. I tak w ogóle wyrzucił, czy adwokat d*?
    Skads to wiemy, czyli tak chyba całkiem nie wyrzucił, gdzies w aktach
    była.

    Przy czym ja pobieznie znam jedna metode sprzed ~30 lat, i ona była
    IMO znacznie lepsza.

    > Zresztą 1 na 71 i to na czapce to raczej słaby dowód. Dlaczego z czapki
    > - a gdzie indziej nie było?

    Bo czapka nie nalezała do ofiary, wiec zapewne nalezała do przestepcy,
    i było w niej troche wlosów przestępcy?

    > Przecież lumpy już były na komendzie.

    A to nie zauwazyłem.
    Ostatnio pisałeś, ze nie było ich na ławeczce..

    > Nie róbmy z policjantów idotów których nieogranięcie uniemożliwia im
    > ogarnięcie najprosztszych spraw - to miejscowe źule przesiadujące tam
    > codziennie i nagrane na kamerze o których wiedział świadek - jeśl tego
    > policja nie potrafi rozwikłać to niech się poda do dymisji:P

    Po akcji z motorem żule mogly zmienic daszek.
    Szczególnie jak ich swiadek ostrzegł.

    A policja ... ty tam zdaje sie miałes konszachty z policją, to moze
    dzielnicowy cię zna. Wiekszosci mieszkańcow też nie zna.

    Jesli żuli zna ... moze mu na szkoleniu kazali zwracac na takich
    uwagę, bo to cenny materiał, a moze były interwencje.
    Jak jednak interwencji nie było, bo unikali kłopotów,
    to nie zna ich personaliów.

    > Żule już
    > komendę zwiedziły, ale gdzie się znajduje motocykl nie powiedziały, bo
    > wtedy to znajdował się już u mnie;)

    Ale w mieszkaniu, czy wrócił na miejsce?

    Żule moga nie wiedziec, gdzie bus zabrał motor, bo pomogli załadować i
    tyle.

    > Jakby ktoś podjechał to by zapewne w 15 minut miał. No ale nie podjechał.

    Widać jednak podjechał, skoro żule komende zwiedziły.

    > Ok. Tylko nie wiadomo czy przypadkiem nie z tego fejsbuka;) No i dalej

    Nie wazne jak, wazne, ze ustalil :-)

    > nie róbmy z ustalenia tożsamości dwóch stałych bywalców murka czynności
    > przekraczającej możliwości policjantów, bo jakby tak było to należałoby
    > tą całą policję rozgonić w pisdu i zabrać emki za niekompetencje.

    Jakby jednak przestali zasiadac, to przestaje tez byc to takie proste.

    Tu trzeba działac prewencyjnie i spisywac ich za wczasu :-)

    J.