  • Data: 2023-08-18 20:13:10
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2023 o 20:03, J.F pisze:

    > A tak naprawde, to wy, "wymiar sprawiedliwosci", powinniscie sie
    > wstydzic, i pilnie studiować co tam zawiodło, żeby na przyszłość nie
    > popełniac takich błędów.

    Przecież robert konsekwentnie uprawia taktykę wrzeszczenia "łapać
    złodzieja" jeśli chodzi o jego kolegów.

    Zamknęli niesłusznie komende - no ale nie ma pewności że jest niewinny,

    Szrek znalazł moto - same problemy bo pół warszawy wezwał (co jest
    bzdurą i szrek jak dobry obywatel zrobił co do niego należało i więcej
    tylko nie pomyślał że o 5 metrów przekroczył kompetencje dyżurnego z
    piątki (nie musiał zauważyć) a robert tak marudzi jakbym incydent
    graniczny wywołał.

    Po prostu - typ tak ma. Bedzie bronił swoich choćby nawet należało
    milczeć żeby wszyscy jak najszybciej zapomnieli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!