  • Data: 2023-09-07 09:25:07
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2023 o 07:58, Kviat pisze:

    > A ja sądzę, że skoro zapierdalając 3xlimit można zabić zabić pasażerów,
    > to dodatkowe dodawanie gazu może zabić ich tym bardziej.
    > Inaczej pisząc, dodatkowe dociskanie gazu zmniejsza, a nie zwiększa,
    > szansę na ich przeżycie. Łącznie z kierowcą.

    Powiedzmy, że rozumiem, ze nie każdy musi być w czymś takim szkolony i
    wiedzieć, ale nie masz zielonego pojęcia o jeździe w poślizgu. Nie wiem,
    czy na kursach teraz tego uczą. Miała być płyta poślizgowa, ale chyba
    się to nie przyjęło. I nie będę tu wyskakiwał z argumentem "bo ja wiem
    lepiej".

    Mam nadzieję,że nigdy nie będziesz miał konieczności jazdy w poślizgu. W
    każdym razie uwierz, że dotknięcie w takim momencie hamulca nie kończy
    się dobrze. Może podpytaj na jakimś forum, gdzie są osoby tym się
    zajmujące, albo ktoś z innych kolegów Ci tutaj to wyperswaduje, bo
    generalnie jak ja napisze, to będziesz dla zasady p....lił przeciwni.
    Tyle, że w tym wypadku możesz siebie, albo kogoś zabić.
    --
    (~) Robert Tomasik