  • Data: 2023-09-07 10:52:55
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2023 o 10:38, J.F pisze:
> [...]
    ,75y,306.11h,78.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sza0-8gdlZDMI
    Hb3pGF0QuQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Aczkolwiek ... wczoraj przejechalem przez trzy na dk94 ...
    > i wszedzie sekwencja 70-50.
    >
    > Przy pierwszenstwie pieszego ma to IMO sens ...
    > A tu ... jestes pewien, ze to obecnie tez tak wygląda?
    >
    > Kolejna sprawa ... jesli 50 ma sens, to wypadaloby zmienic odpowiednie
    > rozporządzenie ... a co z juz istniejącymi przejsciami?
    > Mieli jakis okres na zmianę znakow?

    Podobno zmieniono właśnie. Nie chce mi się szukać, z czego to wynika.
    Organizacja ruchu jest dostosowywana do prawa, przy kolejnych remontach.
    U nas rzekomo nieprawidłowe oznakowanie działało przez 50 lat (w
    podlinkowanym artykule jest, ze 20 lat, ale ja taką organizacje pamiętam
    tam z lat 70-tych).

    Jak przyjechał jakiś "mądraliński", to nawet nie udało się odnaleźć
    projektu. Pozmieniali wg "mądralińskiego" i jak przez pół wieku tam nie
    było kolizji ani wypadku, to od czasu zmiany ja wiem o dwóch - a nie
    śledzę tego. Może to przypadek oczywiście. Ale teraz jest zgodnie z
    przepisami :-)

    https://tiny.pl/cdd6x

    --
    (~) Robert Tomasik