  • Data: 2014-03-06 19:27:46
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Mar 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli potrzebujesz... wróć!... chcesz (bo nie potrzebujesz, chyba że jesteś
    > milionerem lub gangsterem) profesjonalnej ochrony.

    Nie pisz głupot.

    > Normalny złodziej nie będzie się pchał do cudzego domu wiedząc, że w środku
    > ktoś jest. Nawet bez broni palnej może dostać w łeb zwykłym kijem od szczotki
    > czy w wątpia widłami.

    Oczywiscie że to nie jest "normalny złodziej" w rozumieniu KK, bo zamiar
    popełnienia rozboju jest jasny jak słońce.
    A rozbój to już zupełnie inna kwalifikacja, bez możliwości popełnienia
    wykroczenia "małokwotowego" itede.
    Nadajesz się na p.o. p. premiera, skutecznie likwidującego abonament
    (a niech ktoś napisze że nie :>)

    Drugi link z googla (pierwszy prowadzi do guglowych grafik :>)
    z hasła "napad na mieszkanie":
    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,15333402,
    Nie_otwieraj_drzwi_byle_komu__Napad_na_mieszkanie.ht
    ml
    ...następny z okazji "wdarli się" w skróconym info szukania:
    http://chorzow.naszemiasto.pl/artykul/napad-w-chorzo
    wie-mezczyzni-wdarli-sie-do-mieszkania,2183596,t,id.
    html

    Pozostałe linki z pierwszej strony wszystkie wiodą do tekstów
    tego typu.

    > Dodatkowo jak ci broń palna może pomóc w nocy kiedy śpisz?
    > Chcesz spać z "klamką" pod poduszką?

    Jakby co, nie podjąłem się odpowiadać za argumenty Marcina.
    Ba, nie deklaruję trzymania broni pod poduszką choćby była
    legalna :>
    Ale:

    > Czy w nocy po omacku szukać i otwierać skrytkę?

    ...spytam z ciekawości, dlaczego ma się wydurniać i pogarszać
    swoją sytuację, nie włączając światła?
    Jak już drzwi wylecą, światła będzie i tak dość, więc
    intruzowi to w niczym nie przeszkodzi.

    <OT>
    Gdzieś widziałem złośliwie komentowany obrazek (zdjęcie dla
    ścisłości, bodaj z karabinem maszynowym), jak to amerykańskie
    dziecko (dziewczynka) lat 9 może legalnie uczyć się obsługi broni.
    Ale jak czytam czasami *na tej grupie* argumenty wrzucane
    czasem przy okazji takich dyskusji, to zastanawiam się, czy aby
    ich (argumentów) źródło nie leży w tym miejscu ;)

    pzdr, Gotfryd