  • Data: 2014-03-06 21:18:09
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pisz głupot.

    To ze coś jest dla ciebie niezrozumiałe nie oznacza że to coś jest
    głupotą - tylko że ty jesteś głupi.

    > Oczywiscie że to nie jest "normalny złodziej" w rozumieniu KK, bo zamiar
    > popełnienia rozboju jest jasny jak słońce.

    A teraz przytocz statystyki. Potrafisz?

    [ciach]

    > Drugi link z googla (pierwszy prowadzi do guglowych grafik :>)
    > z hasła "napad na mieszkanie":

    Mhm, jeśli jako podstawę chcesz brać wyniki google, to tylko się
    podkładasz - średnio wychodzi jedno zdarzenie co parę lat.

    To po pierwsze.

    Po drugie: jak proponujesz użyć broni palnej w takich przypadkach? Do
    każdego przypadku kogoś u drzwi chodzić z gotową do strzału,
    odbezpieczoną giwerą? Ktoś z takim podejściem powinien w trybie pilnym
    trafić na leczenie psychiatryczne, a nie dostać broń do ręki. Czy może
    po wtargnięciu napastników chcesz uprzejmie poprosić ich o chwilkę
    przerwy na wydobycie broni ze schowka?

    Po trzecie: istnieje daleko prostsze, bezpieczniejsze i tańsze
    rozwiązanie - łańcuch w drzwiach.

    [ciach]

    > Jakby co, nie podjąłem się odpowiadać za argumenty Marcina.
    > Ba, nie deklaruję trzymania broni pod poduszką choćby była
    > legalna :>

    Czyli jak cię zaskoczą podczas snu to i tak gówno ta broń ci da.

    > Ale:

    > ...spytam z ciekawości, dlaczego ma się wydurniać i pogarszać
    > swoją sytuację, nie włączając światła?

    Bo jak zapali światło to napastnik albo zbiegnie (czyli broń i tak
    niepotrzebna) albo (zanim po zapaleniu światła, zestresowany i wyrwany
    ze snu) otworzysz bezpieczną skrytkę na broń, sam dwa razy zginiesz (bo
    skoro broń będzie powszechnie dostępna, to i napadający mogą być
    uzbrojeni w fanty z poprzedniej "roboty").