  • Data: 2014-03-07 17:07:50
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Normalny złodziej może mieć złe rozeznanie i włamywać się do domu który
    myśli że jest pusty, a ten nie jest.

    [...]
    > Jakby co, nie podjąłem się odpowiadać za argumenty Marcina.
    > Ba, nie deklaruję trzymania broni pod poduszką choćby była
    > legalna :>
    > Ale:

    > ...spytam z ciekawości, dlaczego ma się wydurniać i pogarszać
    > swoją sytuację, nie włączając światła?

    Jak dla mnie, to zapalenie światła pogarsza sytuację bo...

    > Jak już drzwi wylecą, światła będzie i tak dość, więc
    > intruzowi to w niczym nie przeszkodzi.

    ... drzwi niekoniecznie muszą wylatywać i mogą się otworzyć cicho i
    ciemko. Jeżeli złodziej i nie wie o tym że w domu ktoś jest, to lepiej
    jak się dowie kiedy ten ktoś już ma broń w ręku. Jeżeli bandyta i ma coś
    przeciwko mieszkańcowi, tym bardziej bardziej. Poza tym, jeżeli złodziej
    jest w ciemnym przedpokoju a ja w jasnym pokoju, to ja złodziej widzi
    mnie a ja jego nie.

    Tak to widzę w teorii, jak ktoś zna praktykę to niech mnie naprostuje :)

    p. m.