  • Data: 2014-03-06 21:04:18
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach bełkot]

    > Zauważ: ja *nie* piszę o gościu hobbyście, który *i tak* ma
    > taką broń "do zabawy", a strzelanie bawi go tak bardzo, że
    > jak tylko jest okazja to sobie postrzela.

    Pomijając już nawet taki detal, że istnieją nowoczesne zamienniki
    czarnego prochu, które nie są higroskopijne, to jeśli już ktoś chce mieć
    jakieś narzędzie, zwłaszcza potencjalnie niebezpieczne, powinien być
    biegły w jego obsłudze. Jeśli ktoś jest takim ignorantem jak ty że nie
    potrafi nawet prochu przed zawilgoceniem zabezpieczyć, to nie powinien
    nawet zbliżać się do broni palnej. Tak staromodnej jak i nowoczesnej.