  • Data: 2023-05-06 00:41:47
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A wiesz co to jest:
    >
    > kurewsko drogie i nie zatrzymuje spierdalających motocyklistów?
    >
    > Polska, obowiązkowa maszynka do zatrzymywania spierdalających
    > motocyklistów przez kulsonów:P

    Ja się nawet nie wypowiadam o słuszności idei a jedynie uważam, że
    technicznie da się to zrobić.

> [...]
    > stacjach diagnostycznych i pewnie wiele innych rzeczy.
    >
    > Jak to sobie wyobrażasz, że od 1 stycznia w polsce nie będzie można
    > zarejestrować moto bez tego ficzera? I co światowi producenci nagle
    > wezmą pod uwagę wymagania ustawy przepchniętej w nocy przez pisiorów (a
    > więc do dupy, z błędami i przy okazji wprowadzającymi uniewinnienie
    > jakiegoś pisior, podatek od kwiatów ogrodowych i zmianę szerokości linni
    > odzielającej p-8) i będą sobie tego ficzera aktualizować na bieżąco co
    > się pinokiowi na tłiterze w pałerpoincie napisze?

    Ale ja tego nie wprowadzam od 1 stycznia :) Ale z czasem się da.

    > A nawet nie doszliśmy skąd kulson ma wiedzieć że ten moto to właśnie ten
    > skoro ma podgiętą tablicę;P
    >
    > Ale politycy to lubią i pewnie wcześniej czy później zrealizują twój
    > pomysł ale na masową skalę - każdy samochód. A potem każdemy wszczepią
    > paralizator w dupę:(

    No, sam nawet JFowi gdzieindziej napisałęm, że jeśli uważa, że spotka
    to tylko motocyklistów, to jest dość naiwny. Osobiście nie sądzę, że
    prędko, ale sądzę że ostatecznie coś takiego się pojawi. I
    wykorzystanie motocyklistóoe jako pretekstu może być całkiem skuteczne.
    Nikt ich nie lubi poza nimi samymi. A potem już będziemy mieli
    precedens i argument, jakie to nie jest pożyteczne. Zakaz wprowadznia
    na rynek nowych pojazdów spalinowych jest w sumie podobnej klasy
    decyzją - niepopularną dla znaczącej liczby osób.

    Nb. a co wykrywaczami alkoholu za kółkiem? Też były swojego czasu
    wyraźne zapędy.

    --
    Marcin