  • Data: 2023-05-06 08:22:49
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A motorem jeździć masz obowiązek?

    Nie idzmy tą drogą.

    > To już prędzej powiedz, że nie masz
    > obowiązku mieć telefonu z gps'em,

    Akurat w zasadzie to trochę mam - wynika to z obowiązków służbowych. Z
    tym że ani pracodawca ani panstwo nie ma danych o mojej geolokacji -
    przynajmniej teoretycznie. Oczywiście może zapytać o to googla, ale nie
    jest to tak że na swoich serwerech może zbierać dane o geolokacji
    każdego obywatela. No i możesz GPSa wyłączyć. Oczywiście googlowi nie
    wierzę, ale mimo wszystko to nie opresyjne państwo.

    > A jak masz to i tak wiedzą gdzie się
    > znajduje telefon. No można wyłączać jak nie używasz.

    Nie do końca - dane z GPSu to ma raczej google, z BTSów mają operatorzy
    i państwo ma do nich jednak ograniczony dostęp.

    > No bo co prawda wielu jeżdzi jak idioci, ale z ograniczoną energią
    > kinetyczną i brakiem pancerza zwykle szkodzą sobie dużo bardziej niż
    > innym.

    Dokładnie - więc nie jest to tak duży problem społeczny. Szkodzą głównie
    sobie. Choć ta energia wcale tak mała nie jest i mocno punktowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!