  • Data: 2023-05-06 08:28:05
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dyskusja była głownie techniczna, że w prosty sposób się nie da, to
    > podsunąłem w miarę proste rozwiązanie.

    No właśnie w prosty i tani się nie da. To ma być kompletny,
    ustandaryzowany, uniwersalny, niezawodny i trudno demontowalny system z
    wyposażeniem policji w "wyzwalacze", statcji diagnostycznych w testery,
    oprogramowanie serwis. To nie są tanie rzeczy ani proste:P No i jeszcze
    musisz zmusić producentów jednośladów na całym świecie żeby to montowali
    bo robert by tak chciał:P

    > Podobno Robert był już widziany
    > w okolicach NS z routerem i lutownicą.

    Więc to koniec:P

    > Wszystko idzie w tym kierunku.

    Więc nie pomagajmy...

    > W Polsce nazywa się ten przypadek Kaczyński.

    Niestety to nie ogranicza się do polski.

    > Populiści manipuląją masami aby dorwać się do
    > żłoba i nawet się z tym za specjalnie nie kryją, bo i po co.

    Odnoszę wrażenie że to jest głębsze niż prosty populizm. Kowidy, zakaz
    spalinek to nie były raczej proste populistyczne i popularne decyzje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!