  • Data: 2023-05-06 00:48:53
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się nawet nie wypowiadam o słuszności idei a jedynie uważam, że
    > technicznie da się to zrobić.

    Technicznie to wiele rzeczy się da. Małpy w kosmos latały. Co nie znaczy
    że ma to uzasadninie.

    > Ale ja tego nie wprowadzam od 1 stycznia :) Ale z czasem się da.

    Nie da się. To musiałoby być na poziomie UE a nie jakiegoś kraju gdzie
    sprzdaje się promil motocykli i prawo zmienia się w nocy.

    > No, sam nawet JFowi gdzieindziej napisałęm, że jeśli uważa, że spotka
    > to tylko motocyklistów, to jest dość naiwny. Osobiście nie sądzę, że
    > prędko, ale sądzę że ostatecznie coś takiego się pojawi.

    Niestety uważam, że masz rację...

    > zakaz wprowadznia
    > na rynek nowych pojazdów spalinowych jest w sumie podobnej klasy
    > decyzją - niepopularną dla znaczącej liczby osób.
    >
    > Nb. a co wykrywaczami alkoholu za kółkiem? Też były swojego czasu
    > wyraźne zapędy.

    Dziel i rządź. Odnoszę wrażenie, że polaryzacja ludzi na każdym kroku to
    nie jest przypadek. Obecnie jak ktoś próbuje samodzielnie myśleć albo
    chociażby zadawać pytania, to jest szurem dla obu stron. Bardzo wygodne
    dla władzy:( Lepiej już było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!