  • Data: 2023-05-06 00:41:15
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wcześniej napisałem. Identyfikacja po cechach fizycznych jak marka,
    > kolor, położenie, rejestracja. Jak jest unikatowy nr związany z
    > konkretnym pojazdem to te dane mogą być dostępne, a położenie np. z
    > gpsa.

    Zaraz? To mam jeszcze sobie gpsa w moto wsadzić i nadawać swoją pozycję
    państwu? Rozumiem, że mam słowo honoru prezesa, że do niczego innego
    tego nie wykorzysta;) Ale czemu ograniczać się akurat do moto.
    Samochody, rowerey w zasadzie to najlepiej obywatelowi w dupe włożyć i
    niech ma:P Uczciwi nie mają się czego obawiać. Oczywiście politycy
    powinni być zwolnieni - tajne misje robią;)

    > Zakładacie, że to byłoby używane kompletnie bezrozumie,

    Przecież mają z tego korzystać kulsony, to chyba rozsądne założenie, że
    rozsądne użycie jest limitowane rozsądkiem kulsona. No więc po tym jak
    kulsonowi wydaje się rozsądne szukanie roweru ukrytego w gaciach
    obywatela, to ja pozostaję sceptyczny;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!