  • Data: 2023-05-06 00:58:28
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Technicznie to wiele rzeczy się da. Małpy w kosmos latały. Co nie znaczy
    > że ma to uzasadninie.

    No dyskusja była głownie techniczna, że w prosty sposób się nie da, to
    podsunąłem w miarę proste rozwiązanie. Podobno Robert był już widziany
    w okolicach NS z routerem i lutownicą.

    > Niestety uważam, że masz rację...

    Wszystko idzie w tym kierunku.

    > Dziel i rządź. Odnoszę wrażenie, że polaryzacja ludzi na każdym kroku to
    > nie jest przypadek. Obecnie jak ktoś próbuje samodzielnie myśleć albo
    > chociażby zadawać pytania, to jest szurem dla obu stron. Bardzo wygodne
    > dla władzy:( Lepiej już było.

    W Polsce nazywa się ten przypadek Kaczyński. Ale że jest to celowe
    działanie to oczywiste. Populiści manipuląją masami aby dorwać się do
    żłoba i nawet się z tym za specjalnie nie kryją, bo i po co.

    --
    Marcin