  • Data: 2023-05-06 00:56:56
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gps nadaje pozycję państwu? :)

    Skoro kulson na podstawie mojego GPSu ma mnie zdalnie zatrzymać... to
    tak. Oczywiście dałoby się to zrobić inaczej ale się nie zrobi. Państwo
    takie okazji nie pominie (zresztą jakby nie miało to działać "online na
    serwerach państwa" to byłoby banalne do obejścia - choćby "aluminiowa
    czapeczka";)

    > Te dane będą mogły być zczytane jak
    > motor byłby w zasiegu, czyli np. 200m.

    Aluminiowa czapeczka;)

    > No pewnie nawet masz telefon z gpsem.

    Słuszna uwaga... Ale póki co nie mam obowiązku nosić go przy dupie.

    > To zapłacą jak przekroczą uprawnienia :)

    Powołają biegłego jarosława b z łodzi. Zresztą jacy oni. My zapłacimy.

    Wracając do tematu. Bukmacherzy (ubezpieczyciele) uważają że
    motocykliści są dla otoczenia bezpieczni co znajduje odzwierciedlenie w
    cenie OC. Także główny problem nie jest w zagrożeniu a ich potencjalnej
    bezkarności. Więc wbrew pozorom szkodliwość społeczna jest niewielka.
    Znam poważniejsze problemy (na przykład bezkarność patologii).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!