  • Data: 2023-05-06 02:49:56
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Słuszna uwaga... Ale póki co nie mam obowiązku nosić go przy dupie.

    A motorem jeździć masz obowiązek? To już prędzej powiedz, że nie masz
    obowiązku mieć telefonu z gps'em, ale już z pytaniem, czy masz de facto
    mieć obowiązek posiadania telofonu jest większy problem. Niby nie masz,
    ale de facto często jakby masz. A jak masz to i tak wiedzą gdzie się
    znajduje telefon. No można wyłączać jak nie używasz.

    > Powołają biegłego jarosława b z łodzi. Zresztą jacy oni. My zapłacimy.
    >
    > Wracając do tematu. Bukmacherzy (ubezpieczyciele) uważają że
    > motocykliści są dla otoczenia bezpieczni co znajduje odzwierciedlenie w
    > cenie OC. Także główny problem nie jest w zagrożeniu a ich potencjalnej
    > bezkarności. Więc wbrew pozorom szkodliwość społeczna jest niewielka.
    > Znam poważniejsze problemy (na przykład bezkarność patologii).

    No bo co prawda wielu jeżdzi jak idioci, ale z ograniczoną energią
    kinetyczną i brakiem pancerza zwykle szkodzą sobie dużo bardziej niż
    innym.

    --
    Marcin