  • Data: 2023-05-08 04:08:22
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie idzmy tą drogą.

    No właśnie Ci mówię, żebyś nie wszedł :)

    > Akurat w zasadzie to trochę mam - wynika to z obowiązków służbowych. Z

    Tez nie masz obowiązku godzić się na taka pracę.

    > tym że ani pracodawca ani panstwo nie ma danych o mojej geolokacji -
    > przynajmniej teoretycznie. Oczywiście może zapytać o to googla, ale nie
    > jest to tak że na swoich serwerech może zbierać dane o geolokacji
    > każdego obywatela. No i możesz GPSa wyłączyć. Oczywiście googlowi nie
    > wierzę, ale mimo wszystko to nie opresyjne państwo.

    GPS co do zasady to nikt nie ma danych, bo nie sądzę aby
    operatorzy odpowiednich satelitów gromadzili dane o indywidualnych
    połączeniach/lokalizacji.

    > Nie do końca - dane z GPSu to ma raczej google, z BTSów mają operatorzy
    > i państwo ma do nich jednak ograniczony dostęp.

    Dane z GPSu ma odbiornik GPSu. Dane z GSM mają oepratorzy. Ale też
    da się bez operatora jak się ktoś bardzo uprze. Nie wiem czy
    policja może się tu upierać czy tez nie. Pewnie bez pozwolenia
    sądu/prokuratury nie bardzo, choć do końca pewien nie jestem.
    Mówie np. o wystawieniu fałszywych BTSów.

    --
    Marcin