    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbieg wykroczeń
    Date: Fri, 5 May 2023 18:56:08 +0200
    <_nC4M.130608$8YCb.84192@fx03.ams1> <u2vajt$jjf$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ixH4M.170791$m9Mb.140552@fx04.ams1>
    <u30iek$lnn$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <qpX4M.762511$QS94.277458@fx10.ams1>
    <u31vc8$lnm$15$Shrek@news.chmurka.net>
    <Pe15M.132656$z1hf.114241@fx05.ams1>

    > No serio. Jak działają trackery GPS?

    A wiesz co to jest:

    kurewsko drogie i nie zatrzymuje spierdalających motocyklistów?

    Polska, obowiązkowa maszynka do zatrzymywania spierdalających
    motocyklistów przez kulsonów:P

    > Teraz dodaj do tego warstwę
    > wykonawczą i już z grubsza.

    Tylko że:

    Musi być fabryczne, albo autoryzowane, musi być zabezpieczone przed
    ingerencją, uniwersalne (ja mam gaźnik), atestowane, sprawdzane w
    stacjach diagnostycznych i pewnie wiele innych rzeczy.

    Jak to sobie wyobrażasz, że od 1 stycznia w polsce nie będzie można
    zarejestrować moto bez tego ficzera? I co światowi producenci nagle
    wezmą pod uwagę wymagania ustawy przepchniętej w nocy przez pisiorów (a
    więc do dupy, z błędami i przy okazji wprowadzającymi uniewinnienie
    jakiegoś pisior, podatek od kwiatów ogrodowych i zmianę szerokości linni
    odzielającej p-8) i będą sobie tego ficzera aktualizować na bieżąco co
    się pinokiowi na tłiterze w pałerpoincie napisze?

    A nawet nie doszliśmy skąd kulson ma wiedzieć że ten moto to właśnie ten
    skoro ma podgiętą tablicę;P

    Ale politycy to lubią i pewnie wcześniej czy później zrealizują twój
    pomysł ale na masową skalę - każdy samochód. A potem każdemy wszczepią
    paralizator w dupę:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!