  • Data: 2004-07-10 09:02:17
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 lip o godzinie 00:03, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
    napisał(a):

    > http://www.bze.com.pl/klient/info/umowa_zal2_gr_IV_V
    _VI_obowiazki_stron.doc

    > Odbiorca zasilany z sieci SN zalicza się do III grupy przyłączeniowej, a
    > przywołany przez Ciebie załącznik dotyczy odbiorców grup IV, V i VI. Różnice
    > tu wynikają z faktu, że po 1 stycznia 2005 roku obowiązywać będą standardy w
    > zakresie niezawodności dostaw energii elektrycznej korzystniejsze dla
    > odbiorców.

    No przecież wskazałem Ci miejsce gdzie są określane przerwy w dostawie
    energii dla odbiorców indywidualnych i po nN., co starałeś się w poprzednim
    poście informować żę takie unormowania nie mają miejsca - celowo zostawiam
    tą cześć Twojego poprzedniego posta.
    Przeczytaj to ze zrozumieniem, najpierw twierdziłeś że takie przerwy nie
    obejmują grupy IV i V, natomiast kiedy Ci wskazałem że jednak obejmują - to
    wyjeżdzasz mi coś o grupie III - uważam że conieco się /zakręciłeś.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany