eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaklad Energetyczny › Re: Zaklad Energetyczny
  • Data: 2004-07-12 15:01:34
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:40F27950.6090804@gazeta.pl...
    >
    >

    > > Masz rację Twoim skromnym zdaniem. Zdanie prawników nie raz jest inne.

    > problem rozwiązałoby przekierowywanie klientów do call center a nie do
    > dyspozytorów, którzy powinni mieć co innego na głowie a nie tłumaczenie
    > klientom, że jest awaria i co to jest awaria.

    Problem czego? Jakości pracy administracji (bo w sumie to wywołało ten
    wątek), czy nagrywania rozmów.
    Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem sensu
    tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora krajowego w
    dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1