  • Data: 2004-07-10 10:20:32
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 lip o godzinie 23:48, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
    napisał(a):

    > Jeśli to było na części instalacji nie będącej własnością energetyki, to
    > energetyka nie ma nic do tego, w przeciwnym wypadku, praca taka musi być
    > wcześniej (minimum 5 dni) zaplanowana.

    Skoro tak walczysz, co zrozumiałe, w końcu to twoja branża /moja zresztą
    także, ale w nieco innym charakterze ;)/, to powiedz mi jak się mają takie
    wyłączenia przez administratora, pomijając fakt poinformowania lokatorów o
    tymże, do warunków technicznych przyłączenia, i zawartej w oparciu o nie
    Umowy o sprzedaż energii.
    Konkretnie chodzi mi o takie coś:
    - granica eksploatacji ZE znajduje się na zaciskach prądowych
    zabezpieczenia przedlicznikowego w kierunku instalacji odbiorcy.

    Przecież odbiorca nie ma w WTP wzmianki że granicą eksploatacji są zaciski
    prądowe w złączu, albo na konsoli /zależnie od typu, choć w blokach to na
    pewno jest linia kablowa/. Gdyby tak było to każdy odbiorca chciałby mieć
    spokój i żadałby zgody administracji na ułożenie _własnego_ WLZa od złącza
    do swojego lokalu - a ten nie mógłby mu tego prawa odmówić.

    I wytłumacz teraz proszę odbiorcy że to nie wina ZE że on nie ma napięcia w
    lokalu, tylko wina administracji - w końcu odbiorca WIE NA PEWNO ŻE
    INSTALACJA OD ZABEZPIECZENIA PRZEDLICZNIKOWEGO w jego kierunku jest sprawna
    - a mimo to nie ma napięcia. I odbiorca wtedy konstatuje, skądinąd
    logicznie, że ZE nie wywiązuje się z załącznika do Umowy o sprzedaż energii
    i są przekroczone dopuszczalne przerwy w dostawie energii elektrycznej do
    lokalu naszego odbiorcy.

    Przyjemnego dnia, mam nadzieję że odpowiesz na tego posta :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany