  • Data: 2004-07-11 17:44:47
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:14ujay06zd97v.dlg@elektro-instal.com...
> [...]

    Arturze! Bardzo dobrze, że tniesz cytaty, ale tu zrobiłeś cięcie zmieniające
    sens Twojej poprzedniej wypowiedzi.

    http://www.bze.com.pl/klient/info/umowa_zal2_gr_IV_V
    _VI_obowiazki_stron.doc

    Różnice

    > No przecież wskazałem Ci miejsce gdzie są określane przerwy w dostawie
    > energii dla odbiorców indywidualnych i po nN., co starałeś się w
    poprzednim
    > poście informować żę takie unormowania nie mają miejsca - celowo zostawiam
    > tą cześć Twojego poprzedniego posta.

    I bardzo dobrze w tym wypadku.

    > Przeczytaj to ze zrozumieniem, najpierw twierdziłeś że takie przerwy nie
    > obejmują grupy IV i V, natomiast kiedy Ci wskazałem że jednak obejmują -
    > wyjeżdzasz mi coś o grupie III - uważam że conieco się /zakręciłeś.

    Ja doskonale rozumiem Twoje wywody. Gdzie stwierdziłem, że przerwy nie
    obejmują grupy IV i V?

    Poniżej przekopiowany fragment, na który się odwołujesz:
    1.1. dostarczanie energii elektrycznej w sposób ciągły, z zachowaniem
    standardów jakościowych określonych w punkcie 1.1., za wyjątkiem:

    1.1.1. wyłączeń awaryjnych, przy czym łączny czas trwania w ciągu roku
    tych wyłączeń, liczony dla poszczególnych wyłączeń od zgłoszenia przez
    Odbiorcę braku zasilania do jego przywrócenia nie może przekroczyć:

    a. 60 godzin - w okresie od dnia 1 stycznia 2003 r. do dnia 31 grudnia
    2004 r.,

    b. 48 godzin - w okresie od dnia 1 stycznia 2005 r.

    gdzie tu jest mowa o odbiorcach SN? Ponadto czym się różni odbiorca
    indywidualny i po nN. Dla mnie nie ma żadnej. Jest odbiorca określonej grupy
    przyłączeniowej i zasady zaliczania do konkretnej grupy są jednoznacznie
    określone w rozporządzeniu przyłączeniowym. Zgodnie z tym rozporządzeniem,
    już w jednym z poprzednich postów napisałem "Jako odbiorca przyłączony do
    sieci niskiego napięcia (IV i V grupa
    przyłączeniowa) nie musisz mieć w umowie określonych czasów przerw. W takim
    wypadku stają się wiążące postanowienia rozporządzenie przyłączeniowego".
    Nie musisz wcale nie oznacza nie masz. Enion SA powielił tu po prostu zapisy
    rozporządzenia. Ich obecność lub brak w umowie nic nie zmienia. Żeby
    niepotrzebnie nie przeciągać odsyłam do lektury ".rozporządzenia
    przyłączeniowego".

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl