  • Data: 2021-10-03 03:14:44
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście że są - czemu ma nie być? Do pewnych prac idą
    > inteligentniejsi do innych głupsi. Co ja poradzę, że tak jest?

    Dlaczego niby do policji mieliby iść głupsi niż np. do służby zdrowia?
    Nieco sprawniejsi fizycznie, owszem, no chyba, że przyjąć że negatywny
    odsiew na teście sprawnościowym właśnie dotyczy tych
    inteligentniejszych. Ale też niekiniecznie muszą to być jakieś wielkie
    różnice.

    > Patologiczne półgłówki może i nie, ale przecież postawmy sprawę jasno -
    > to była bardziej nieogarnięta cześć społeczeństwa. Jak ktoś miał ambicje
    > to szedł raczej na studia (i nie mówię tu o wyższej szkole robienia
    > hałasu) a nie do prewencji. Więc asów to raczej tam nie spotkasz, a
    > kretynów jak najbardziej.

    Ale mówimy o policji jako całości czy też o jakimś jej fragmencie?

    > Tak samo jak z policją - mają ostatnio duże braki;)

    No ale to włąśnie teraz.

    > No ale ich raczej nie spotkasz - spotkasz półgłówka, co będzie ci szukał
    > roweru w gaciach i udowadniał że tak mu prawo nakazuje bo jesteś
    > przewoźnikiem.

    Nadal myślę, że się niezrozumieliście :)
    Zobacz, sam w tym wątku ośmieliłem się zasugerować, że są granice
    wolności fotografowania cudzego podwórka, i co, któryś z moich rozmówców
    zrozumiał, że to chodzi o pewne granice, nie incydentane focenie? A
    gdzie tam, radośnie postanowili rżnąć głupa :) Jest to słabość dająca
    się zrozumieć, choć niekoniecznie sprzyja dyskusjom.

    > No to masz szczęście:P

    Ja wiem? Mógłbym tu wtedy ćwiczyć charakter :)

    > Przepisy są akurat jasne - ma być podany konkretny powód. No może nie
    > dokońca jasne, bo grupowy kulson zauważył, że prawo nie definiuje, że
    > podany powód musi być prawdziwy.

    No to poda konkretny, nieprawdziwy, bo w końcu do tego rzecz się będzie
    często sprowadzać. Obywatel wyraził zaniepokojenie bo ktoś mu foci
    podwórko, a on ma dziecko w wieku przedszkolnym więc to może pedofil. A
    jak nie ma dziecka to pewnie sąsiad ma. A poźniej się okaże, że to
    faktycznie był pedofil i weź się z tegi wytłumacz :)

    --
    Marcin