    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Date: Mon, 29 Dec 2008 01:13:26 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 09:54, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Mon, 29 Dec 2008 00:29:30 -0800, VoyteG napisał(a):

    > Nie jest utopią, SN nie wprowadził żadnego nowego obowiązku. Wyrok
    > przypomina, że profesjonalista odpowiada za profesjonalny poziom
    > świadczenia usług. Bank może tego nie słuchać, ale wówczas będzie musiał
    > płacić.

    W jaki sposob ma to robic? To ze jest nalozony ustawowo obowiazek to
    fakt, ale jesli twierdzisz, ze nie jest utopia, to jak go praktycznie
    wykonac? Mozesz zaproponowac realna metodologie weryfikacji tych
    danych?

    W watku jest wiele przykladow roznych rzeczywistych niuansow, lecz
    powroce do tylko jednego: gdybys otrzymal karte bankomatowa i
    prawdziwe, ale losowo podane cyfry pin, to czy wyplacilbys gotowke?
    Podobnie dla systemu bankowego dane adresowe podane w roznej
    kolejnosci, to inne dane, nie wspominajac juz o roznych algorytmach
    ich zapisu. Nie wiem, czy istota informatyczna zagadnienia, jest juz
    dla Ciebie zrozumiala, ale jako prawnik, jak ocenisz czy SN moze
    nakladac wymogi prawne, ktore nie sa do spelnienia?

    VoyteG