  • Data: 2008-12-29 10:16:03
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 10:44, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > ok, rozumowanie super. Mnie to zadowala ale:
    >
    > - bank nie sprawdza danych bo dochodzi do wniosku, ze mu sie to nie oplaca.

    ... do czasu az generatory fikcyjnych postaci produkuja rachunki
    bankowe umiejscowione tu i tam... (jeszcze nie poruszylismy wariantu
    przelewu zagranicznego do odpowiednio egzotycznego kraju)... nastepnie
    ten bank otrzymuje podobne pozwy, ze nie sprawdzil danych adresata...
    tak wiec o ile w przypadku koncernow motoryzacyjnych, oszacowanie
    liczby bubli-samochodow jest okreslone na wstepnym etapie analizy, to
    w przypadku banku dopiero otwiera worek z nieskonczona iloscia
    roszczen... zatem juz widac, ze na etapie przedwstepnej analizy
    oplacalnosci, juz sie bankowi oplaca sprawdzac przelewy, tylko jak
    bank ma to zrobic, skoro jest to z zalozenia niemozliwe, by
    jednoczesnie przez czasochlonnosci i koszty, nie sparalizowac
    funkcjonowania systemu finansowego?

    VoyteG