  • Data: 2008-12-29 13:16:34
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale tu nie rozbija sie sprawa o dane podobne czy dane identyczne. Na
    >orzeszki pistacjowe za bardzo patrzycie na to technicznie.

    taaaaaa, ja patrze na sprawy tylko technicznie bo pewnie moj dzial bedzie
    odpowiadal za aktualizacje oprogramowania.

    przegladalem co ludzie wypisuja w przelewach i zbladlem.

    >A jakos sie to robi przy przelewach duzych i miedzynarodowych. Przy
    >elixirze sobie glowy raczej nikt nie zawraca z uwagi na bardzo,
    >bardzo, bardzo [i powtarzam] bardzo znikome koszty zaniechania
    >weryfikacji wobec wysokich kosztow wprowadzenia odpowiednich rozwiazan
    >technicznych.

    taaa, a ich jest tyle samo co tych drobiazgow wysylanych po kraju ?

    Do weryfikacji przelewow np. pow. miliona zlotych sadzasz 2 dupencje ktore
    klikaja tak/nie i masz problem z glowy.

    W mojej ocenie nie powinno byc innej weryfikacji jak numer. Podasz zly to
    sam sobie jestes winien, ze podales zly.

    Icek