  • Data: 2006-06-26 23:03:07
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    syzer napisał(a):

    > wolałbym nie tracic czasu w sadzie.
    > da sie jakos to załatwic?.
    > policjanci powiedzieli ze to wypadek był i dlatego tak duza kara - ale wg.
    > mnie (i goscia na skuterze) tylko kolizja.

    no wypadek to to na pewno nie byl :)

    > przed wezwaniem do sadu grodzkiego przychodzi wezwanie na policje??

    Tak, zostaniesz wezwany, w celu zlozenia wyjasnien - na tym etapie
    mozesz sie do wszystkiego przyznac, ale IMO nie warto.

    Lepszym rozwiazaniem jest przyznac sie przed sadem i poprosic o
    mozliwosc samoukarania sie. Sad na 100% na to przystanie, a przed sadem
    powiesz ze w zwiazku z tym ze malo zarabiasz itp, i ze szkodliwosc czynu
    byla naprawde znikoma, predkosc mala i takie tam bzdury to wnosisz o
    ukaranie Cie 100 zl grzywna :)

    > niedlugo wyjezdzam z kraju.
    > i niechcialbym zaoczenie dostac 250żł mandatu+100zł kosztow lub gorzej...

    Na policji beda pytac o Twoje zarobki itp. W przypadku malych zarobkow
    na pewno Cie zwolnia z kosztow sadowych.

    No ale w tym wypadku to Ty zawiniles.

    Jacek