  • Data: 2006-06-28 05:58:50
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "syzer" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e7rsrt$aqt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i chyba tez tak zrobie - ale nie wiem kiedy bedzie to wezwanie - jak za
    > miesiac to mnie nie bedzie :-((

    jak juz pisalem, jesli cie nie bedzie, to juz przegrales

    > mam foty roweru
    > no i gosc upadł na prawą strone a nie lewą jak by wynikalo z opisu
    > policyjnego.

    jak rowniez pisalem, jesli upadl na prawa, to z duzym prawdopodobienstwem
    udezyles go z lewej strony, co oznacze ze to jednak policja moze miec
    racje, wszystko zalezy od tego w ktorym miejscu skrzyzowania sie
    zdezyliscie, czy na pasie jadacym w lewo czy w prawo