  • Data: 2006-06-27 11:06:39
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "syzer" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wypadek to to na pewno nie byl :)
    karetka przyjachała i kierujacemu skuterem w szpitalu zabandarzowali bark,
    po WIELOKROTNYCH przeswietleniach.
    jeszcze wyznał mi ze sobie sam musial bandarz i plastry kupic :-D
    polowe pieniedzy zarobionych panstwo zabiera i trzeba samemu sobie opatrunki
    kupowac :-)

    > Tak, zostaniesz wezwany, w celu zlozenia wyjasnien - na tym etapie
    > mozesz sie do wszystkiego przyznac, ale IMO nie warto.
    ale to bedzie za jakis miesiac czy "na dniach"??
    no i czy na ten komisariat czy do komendy glownej??
    chce to załątwic jak najszybciej bo niedlugo wyjade.
    moge sam sie zglosic bez wezwania(tylko gdzie) ?? czy mnie zignoruja i kazą
    przyjsc na wezwanie?
    moze isc sie na komisariacie dopytac?

    > Lepszym rozwiazaniem jest przyznac sie przed sadem i poprosic o
    > mozliwosc samoukarania sie.
    dzieki nie wiedzialem o takiej mozliwosci.

    tylko sobie jak pomysle ze np. moglby mnie kierowca samochodu niezauwazyc i
    przyciac po mojej stronie - to ...
    ciarki mnie przechodzą.
    niestety prawda jest taka ze w polsce spora liczba kierowcow nie zwraca
    uwagi na rowerzystow..
    dlatego mysle zeby wyemigrowac do jakiegos cywilizowanego kraju.

    nie piszcie mi prosze, ze rowerzysci "nie sa bez winy" - bo sam juz
    wielokrotnie o malo sie nie zderzylem po zmroku z nieoswietlonym
    samobojcą-bikerem, lub tuz przedemna zaczynali wykonywac jakies skrety bez
    sygnalizacji...
    i naprawe TAK, prawdziwych rowerzystow tez denerwuje takie zachowanie.

    --

    "Lightspeed at ACCENT ;)"

    pamietaj o usunieciu _ w adresie
    syzer3 TosiewycinA@poczta_.onet.pl