  • Data: 2006-06-26 22:22:46
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "syzer" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ten jest prawidłowy:
    > http://www.bulekk.easyisp.pl/skrzyzowanie2.jpg

    nie,ja jechałem C
    http://img517.imageshack.us/my.php?image=zdarzenie8l
    z.png
    kierujacy skuterem stwierdzil B

    ja powiedzielem ze on jechal z naprzeciwkaA, ale nie bylem widac
    dostatecznie pewien tego - bo jemu uwierzyli
    a swiadkow juz nie bylo

    na rysunku nie widac ale zderzenie bylo czolowe praktycznie
    przy naprawde malej predkosci - gosc mnie wogole nie widzial i sobie tak
    jechalismy....

    troche z rysunku nie widac - ale na tym skrzyzowaniu jest dłuższa i weższa
    ta przecinka miedzy pasami zieleni niz mi wyszlo.

    jelsi da sie jakos chocby obnizyc mandat do powiedzmy 100-150zł to moge tyle
    zapłącic i jeszcze na rachunki mi zostanie
    ale i tak jestem conajmniej 600zł do tyłu za kolarke:-(

    wolałbym nie tracic czasu w sadzie.
    da sie jakos to załatwic?.
    policjanci powiedzieli ze to wypadek był i dlatego tak duza kara - ale wg.
    mnie (i goscia na skuterze) tylko kolizja.

    przed wezwaniem do sadu grodzkiego przychodzi wezwanie na policje??

    niedlugo wyjezdzam z kraju.
    i niechcialbym zaoczenie dostac 250żł mandatu+100zł kosztow lub gorzej...

    poprostu w polsce jest dal mnie zabardzo niebezpiecznie na drogach dla
    rowerow.
    nosze czerwone ubrania, odblaski swiatelka itp. a pomimo to czesto kierowcy
    np. przy wyprzedzaniu mnie zepchną z drogi itp..

    --

    "Lightspeed at ACCENT ;)"

    pamietaj o usunieciu _ w adresie
    syzer3 TosiewycinA@poczta_.onet.pl