  • Data: 2006-06-27 07:26:58
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:44a067ab$1@news.home.net.pl...

    > Lepszym rozwiazaniem jest przyznac sie przed sadem i poprosic o
    > mozliwosc samoukarania sie. Sad na 100% na to przystanie, a przed sadem

    > No ale w tym wypadku to Ty zawiniles.

    przyznac sie??
    on zawinil?
    kurna, niezaleznie od tego czy gosc skrecal czy zawracal, a kolizja
    nastapila w tym miejscu co na jego rysunku, jest to ewidentna wina
    kierujacago skuterem, w momencie zawracania, byli na tej samej drodze,
    czyli mieli to samo prawo, przy czym kierujacy skuterem przecinal jego tor
    jazdy i mial go z prawej strony, niezlazenie od tego czy jechal z
    naprzeciwka czy zawracal, powinien mu ustapic pierszenstwa, no chyba ze
    kolizja nastapila na pasie jazdy za pasem zieleni co moglo miec miejsce
    poniewaz kolega tu pisze ze kierujacy skuter upadl na prawa strone :)

    jesli w protokole napisane jest ze upadl na lewa strone i bedzie taki
    rysunek, to sad powinien uznac wine kierujacego skuterem, cos sie
    polucjanty wykazaly brakiem logiki, albo nadal podtrzymuje przypuszczenie
    ze nie do konca wygladalo to tak jak kolega opisuje

    syzer powiedz mi jeszcze czy ten rysunek narysowany przez ciebie jest taki
    jak w opisie policyjnym?
    jak dla mnei to jest ewidentna wina prowadzacego skuter, ktory zawracajac
    musial ustapic pierszenstwa wszystkim z toba wlacznie