  • Data: 2006-06-27 11:04:27
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "syzer" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e7r2rf$emh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jesli jechał i zawracał to moja wina bo zawracajac jesli jest na
    > glownej
    > nie musi ustepowac pierwszenstwa juz(ze kiedys byl taki przepis,ale juz
    > nie
    > ma)

    bzdura, szczegolnie ze jest tam pas zieleni

    > tak ale w protokole narysowali ze zesmy sie trafili wczesniej i ze
    > kierujacy
    > jechał prawidlowo swoja strona drogi.

    to moze zrob ryzunek jak to ujela policja

    > i z tego tez protokolu wynika ze kierujacego trafilem w lewą strone
    > skutera
    > i ze upadł na lewo.

    jak mogles go udezyc w lewa strone a on upasc na ta strone, to sie kupy
    nie trzyma

    > w rzeczywistosci gosc upadl na prawo a jego fragment klamki hamulca
    > lewego
    > wbil mi sie w piesc.

    ????
    nie kumam, jesli upadl na prawo, to znaczy ze waliles go z lewej strony, a
    to oznacza jak dla mnie, ze to policja moze miec racje

    d drugiej strony skoro przewrocil sie na prawo to jak lewa raczka mogla
    sie w cokolwiek wbic, co najwyzej cos na nia moze sie nabic, ale tez jakos
    sie to kupy nie trzyma

    > tylko ze przed sadem ciezko chyba bedzie udowodnic ze gosc sciąl
    > zakret...
    > policjanci jak powiedzialem im to ze sciol zakrent(czyli jechał moim
    > pasem
    > ruchu) wogole to puscili mimo uszu.

    to akurat norma, oni maja w dupie, uznaja co im wygodniej i tyle, byle
    szybko byle z glowy

    > widzialem tylko rysunek - co napisali to nie wiem.

    jak go widziales to go narusuj, bo z twojego wynika ewidentnie ze to jego
    wina

    > ale mi nie chodzi o to kto winny itp.. bo jak mnie w polsce nie bedzie
    > to na
    > 90% uznaja moja wine.

    no niestety, sad orzeka o winie, a zatem o karze, jesli cie nie bedzie to
    odrazu mozesz szykowac kase na kare i oplaty

    > mozliwe ze uznali to za wypadek bo wyslali karetke do zajscia(choc
    > kierujacy
    > skuterem powiedzial ze niepotrzeba)
    > no i pojechal on do szpitala na przeswietlenie barku i mu go opatrzyli -
    > bo
    > nie mial zwichniecia.

    problem by byl gdyby spedzil powyzej 7 dni w szpitalu

    > i sie zastanawiam czy isc na ten komisariat dzisiaj - a moze do komendy
    > glownej..

    to raczej niczego nie zmienia