  • Data: 2006-06-26 08:15:53
    Temat: Re: Wypadek/kolizja - odmowa płącenia mandatu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "syzer" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e7mk7p$r70$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poruszalem sie moją kolarką i na skrzyzowaniu zderzylem sie ze skuterem.
    > Wjechalem na skrzyzowanie (mialem znak ustap pierwszenstwa)
    > Z drugiej strony skrzyzowania (naprzeciwko) wjezdzał na nie skuter i

    > Po chwili ruszyl chcail skrecic w lewo, ale mnie nie widzial. Mocno
    > sciol

    > W protokole zupełnie źle narysowali przebieg wypadku(gosc upadł na swoja
    > prawą strone) a z ich rysunkow wynika ze odwrotnie.

    czegos tu nie rozumiem, z jakim znakiem na skrzyzowanie wjechal skiter, bo
    z twojego opisu wynika z duzym prawodpodobienstwem, ze wjechal z takim
    samym znakiem jak ty, a to oznacza, ze to ty miales pierszenstwo, wiec jak
    policja mogla orzec twoja wine???

    albo i w twoim opisie sa luki, albo ktos na miejscu dal niezle ciala