    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wszystko będzie zamknięte
    Date: Sat, 7 Nov 2020 00:56:00 +0100

    W dniu 2020-11-06 o 23:00, r...@o...pl pisze:

    > Nawet nie żarty, tylko znam gościa używającego pseudonimu Rowerex, który lata
    > temu doszedł do tego, że pewne grupy żywności powodują całkowity rozstrój
    > psychiczny i fizyczny, a aby było śmieszniej, jest to żywność powszechnie
    > uważana za zdrową.
    >
    > A już poważniej - znam to doskonale i borykam się z tym od lat - np surowe
    > warzywa, nawet te "ekologiczne", np. brokuły, kalafior, seler naciowy, marchew,
    > cytrusy typu pomarańcze, a kiwi to szczególnie - wszystko to działa na mnie
    > niemal jak trucizna.
    >
    > Nie że boli brzuch, czy coś, bo nic nie boli

    Mnie boli (może nie od wszystkiego). Lekarka powiedziała mi, żebym nie
    jadła surowizny, nawet jabłek. Tylko upieczone.
    Parę dni temu kupiłam dosyć ładną marchew do ugotowania. Straciłam tylko
    czas na obieranie i gotowanie, bo to była gorzka trucizna. Musiałam to
    wywalić.
    Pewnie spryskali czymś, żeby miala ładny wygląd.

    - po prostu rozstrój nerwowy,
    > budzenie się rano z poczuciem, że spada się w studnię bez dna, niezdolność do
    > wysiłku fizycznego, ciało przechodzi na "bieg jałowy" i nie da się zmusić do
    > do choćby nieco szybszej jazdy rowerem...

    Pewnie masz depresję i zespół jelita drażliwego. Ja miałam nadczynność
    tarczycy. Teraz hormony tarczycy już są w normie, ale żołądek mam
    wrażliwy na trucizny.

    > Wystarczy odstawić tą "zdrową żywność" i po paru dniach wszystko wraca do
    > normy. Ale że to całkiem smaczne rzeczy, to od czasu do czasu do nich wracam.
    > Kiedyś wracałem z nieświadomością skutków, ale po przeanalizowaniu faktów
    > wyciągnąłem pewne wnioski co do możliwych przyczyn "dziwnych zachować psychiki
    > i organizmu", kilka razy jeszcze przetestowałem i mniej więcej nabrałem
    > pewności.
    >
    > W jelitach mamy niemal drugi mózg połączony i komunikujący się z tym właściwym,

    W jelitach to masz....no powinieneś wiedzieć co.
    Jako ciekawostke napiszę, że słynni śpiewacy operowi i inni mający dar
    pięknego śpiewania mają na mózgach czy w mózgach taki mały guzek i to on
    sprawia, ze dana osoba ma dar śpiewania.
    Nie mogę sobie udarować, że zmarł na raka mózgu najlepszy śpiewak
    operowy. Występował w Metropolitan Opera i wszyscy wstawali na jego
    widok, nie na widok jakiegoś swojego rodaka, ale właśnie na cześć niego.
    (Dimitri Chworostowski). Nasz Polak Marek Torzewski też ma piękny głos i
    podobno też ma raka-jak mówiła jego córka.

    --
    animka