  • Data: 2020-11-09 12:33:04
    Temat: Re: Wszystko będzie zamknięte
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Nov 2020 06:17:59 -0800 (PST), r...@o...pl napisał(a):

    > Czy ja bronię rządzących? Dobre pytanie... Z ich totalnego ganienia zacząłem
    > przechodzić na próbę ich zrozumienia, ale w tym rozumieniu się gubię - bo czy
    > można było zrobić to lepiej, czy można było uniknąć absurdów? Czy zawalony
    > został "początek"? Czy w ogóle mieliśmy jakąkolwiek szansę by ograniczyć
    > zakażenia? Czy rządzący mogli rządzonym przedstawić wszystko inaczej, bardziej
    > zrozumiale, bardziej wiarygodnie, bardziej ich uświadomić?

    Od marca na pewno było dość czasu żeby przygotować szpitale, sprzęt i
    personel. Nie musieliby teraz tego robić na łapu-capu. Przede wszystkim
    powinien funkcjonować centralny system pozwalający monitorować zajętość
    łóżek w poszczególnych szpitalach, żeby karetki nie jeździły godzinami od w
    poszukiwaniu wolnego miejsca. Podobno część respiratorów jest ciągle wolna,
    ale dziwnym trafem karetki stoją pod szpitalami i czekają, kiedy ktoś umrze
    i zrobi się wolne łóżko.

    Do tego jednak trzeba kogoś kompetentnego, a takich wśród misiewiczów
    próżno szukać. O wiele lepiej szło im przepychanie Maliniaka na drugą
    kadencję i negocjowanie dostępu do koryta, zwane rekonstrukcją rządu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl