  • Data: 2020-11-09 13:48:51
    Temat: Re: Wszystko będzie zamknięte
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-09 o 12:33, Olin pisze:

    > Od marca na pewno było dość czasu żeby przygotować szpitale, sprzęt i
    > personel. Nie musieliby teraz tego robić na łapu-capu. Przede wszystkim
    > powinien funkcjonować centralny system pozwalający monitorować zajętość
    > łóżek w poszczególnych szpitalach, żeby karetki nie jeździły godzinami od w
    > poszukiwaniu wolnego miejsca. Podobno część respiratorów jest ciągle wolna,
    > ale dziwnym trafem karetki stoją pod szpitalami i czekają, kiedy ktoś umrze
    > i zrobi się wolne łóżko.
    >
    > Do tego jednak trzeba kogoś kompetentnego, a takich wśród misiewiczów
> [...]

    Dlaczeni nikt z karetki nie zadzwoni na jakiś odpowiedni numer telefonu
    i ktoś kompetentny powie do którego szpitala karetka ma jechać.
    Widocznie jeszcze nie zrobili specjalnej linii tel. dla karetek i
    dlatego karetki jeżdżą "w ciemno" nie wiedząc czy w danym szpitalu
    przyjmą czy nie, a to powinna być decyzja odgorna-"proszę jechać do
    szpitala takiego a takiego".

    --
    animka